Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 14-09-2018 12:48:44
Auto & Vervoer

Uitkering bij aanspreken garantie na total loss

Dus welles nietes verhaal ben ik onderhand wel helemaal klaar mee.
niemand weet wat zich precies heeft afgespeeld voordat er een garantieclaim werd gelegd bij de distributeur.
bsarkouyan heeft zijn verzekering ingelicht, een schade expert heeft  een rapport opgemaakt en de verzekering heeft de claim afgewezen en verwezen naar de distributeur-fabrikant. er is dus wel degelijk een verzekeringsprobleem. immers de verzekering betaalt niet
ik ken die verzekering niet, maar als bsarkouyan het hier niet mee eens is, moet hij mogelijk binnen een bepaalde termijn bezwaar maken.
hij heeft daarna  een claim ingediend bij de distributeur-fabrikant. maar hoe hij dat gedaan heeft, is onbekend. 
nu is het afwachten wat het antwoord is van die partij. bsarkouyan verwacht een nieuwe vouwwagen, maar wil liever het geld terug.
het is nog maar de vraag of hij een nieuwe vouwwagen krijgt. 
het is mogelijk dat ook de distributeur de claim afwijst en oordeelt dat het gebrek niet onder de garantie valt.
en dan valt hij tussen de wal en het schip.
wat is er dan  mis om nu al te wijzen op schadehulp? soms heb je een steuntje in de rug nodig.
het gaat om een hoop geld en de distributeur zal mogelijk  niet spontaan een nieuwe vouwwagen geven of geld terug.
een waarschijnlijk slechte montage is nou ook niet bepaald een sterk argument. in dat rapport van de verzekering.
mogelijk is hij niet verzekerd als er geen externe factoren zijn.
mogelijk heeft hij nu al hulp nodig bij zijn claim. dus het advies schadehulp in te schakelen, kan in dit stadium zeker van belang zijn.