Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 14-09-2018 19:47:55
Winkels & Webshops

Online aankoop

Een zitting gaat natuurlijk niet zomaar kapot. vreemd is wel dat het maar om 1 stoel gaat, bij een productfout zou je verwachten dat meerdere stoelen er last van zou moeten hebben.
maar.... u zit nog binnen de 6 maanden van aankoop, dan ligt de bewijslast bij de verkoper. zij moeten bewijzen wiens schuld het is dat de stoel kapot is gegaan. mochten zij dit niet kunnen, dan mag je er van uit gaan dat het toch een productklacht is. dan heeft u recht op herstel of vervanging. beide zijn schijnbaar niet mogelijk, dan blijft ontbinding over.

u heeft het als set gekocht, maar is het ook een set die in 1 doos geleverd is, of is het bv een tafel met 4 losse stoelen? in het eerste geval zou de hele set terug kunnen, in het tweede geval enkel de stoel.