Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Tr
Trostomaat - 14-09-2018 19:56:25
Winkels & Webshops

Borrelglazen

het lijkt meer op een communicatiestoornis. of toch niet?
ts heeft een bevestiging en doet navraag: 'waar blijven mijn glazen?'
ah geeft geen klip en klaar antwoord.
ah geeft wel aan geen nieuwe reserveringen meer aan te nemen (alsof dat gevraagd is).

maar wellicht is ook de reservering van ts niet goed doorgekomen, en is dat de boodschap van ah.
een bevestigingsmail had ts ontvangen, maar kan hij nog inloggen? en als hij dat kan, is de reservering dan zichtbaar in zijn profiel?
als het antwoord op tenminste één van beide vragen ontkennend luidt, dan moet helaas de conclusie zijn dat ook de reservering van ts niet goed is doorgekomen.
als beide vragen met 'ja' beantwoord kunnen worden, dan was dit een slechte mail van ah en dan zou ik nog eens aan de bel trekken.