Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 15-09-2018 08:43:32
Winkels & Webshops

Online aankoop

Online worden tuinsets aangeboden door een partner van blokker, vidaxl.
mocht je bij een partner hebben gekocht, dan moet je bij die partner klagen.
een tuinset met 3 stoelen met er voor die €35 een andere stoel bij kopen,dat staat niet.
je hebt een tuinset gekocht, geen losse stoel.
je hebt nog garantie, maar blokker biedt alleen €35 compensatie omdat de stoel niet meer leverbaar is.
daar ga je niet mee akkoord, dus zul je moeten proberen met blokker  hier uit te komen.
heb je de klacht wel schriftelijk ingediend?
zo niet, dan nog maar even doen.
kijk hier voor een voorbeeldbrief:
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-herstel-vervanging-ondeugdelijk-product-binnen-garatieperiode" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-herstel-vervanging-ondeugdelijk-product-binnen-garatieperiode
je hebt de tuinset online gekocht, van toepassing zijn de algemene voorwaarden van thuiswinkel org.
kijk voor de klachtenregeling bij artikel 16.
https://www.blokker.nl/klantenservice/algemene-voorwaarden" target="_blank">https://www.blokker.nl/klantenservice/algemene-voorwaarden