Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

co
consument35 - 19-09-2018 21:14:33
Computers & Telefonie

Ervaring met opzeggen en verlengen?

Hallo hehahi,

ik heb zoiets soortgelijks wel eens gehad met tele2. mijn abonnement was bijna afgelopen en ik zag dat er weer een mooi aanbod was voor één of meerdere jaren. die actie vergeleken met andere aanbieders waarbij ook leuke kortingen waren te krijgen en dit genoteerd. vervolgens tele2 gebeld en aangegeven dat ik mijn abonnement wilde stoppen. hierop kreeg ik de vraag wat de reden was. aangegeven dat ik elders een betere aanbieding kon krijgen dan wanneer ik bij hen bleef. vervolgens wilden ze weten welke aanbieder en wat de aanbieding betrof, waarna ze mij ineens een nieuw aanbod mochten doen (ondanks de voorwaarden van die nieuwe actie). prima, dan ook inderdaad geen aansluitkosten e.d. van een evt. nieuwe provider.

ik zou het gewoon proberen, ze houden liever hun klanten dan dat je overstapt naar een concurrent!

succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.