Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ni
Nise89 - 20-09-2018 13:21:54
Winkels & Webshops

Onze-fiets.nl

Ja zeker hier hetzelfde! op 30-8 een fiets voor mijn zoon besteld en niets ontvangen. eerst kreeg ik geen track and trace code. toen was de fiets naar het verkeerde adres gestuurd, en nu hebben ze mijn geld zogenaamd terug gestuurd, dit zou 24 uur duren omdat het via abn gaat. alleen heb ik het bedrag naar ing overgemaakt dus kan hij tijdens ons gesprek het geld naar mij overmaken en heb ik het direct. toen ik dat zei werdt hij steeds onvriendelijker. ik heb hem nog 24 uur de tijd gegeven en als ik dan (wat ik toch niet zie gebeuren) nog geen geld terug heb ontvangen doe ik aangifte. zijn hier nog meer gedupeerde? ik wil graag hiermee naar opgelicht. samen staan we sterk