Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vd
vdlieuw - 22-09-2018 12:37:08
Auto & Vervoer

Zich herhalende spaakbreuk achterwiel spatra e-bike b-3 2015

Begrijpelijk dat u de schuld legt bij de fabrikant sparta, daarin zult u ook wel gelijk hebben denk ik, maar voor
klachten moet u toch zijn bij uw verkoper, de fietsenwinkel. met deze heeft u indertijd een overeenkomst gesloten van koop en verkoop. dat de winkelier er ook geen raad mee weet (is al erg genoeg), hij dient u vanuit die overeenkomst hoe dan ook te compenseren. en de winkelier moet dan maar met de fabrikant s[parta in de clinch om het probleem op te lossen. die winkelier heeft in principe op zijn beurt ook weer een overeenkomst van koop en verkoop met de fabrikant.
maar u als consument (aan het einde van de keten frabrikant, winkelier, koper) heeft recht op een normale afhandeling van de klacht.