Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ka
Kassagebruiker - 24-09-2018 16:24:29
Winkels & Webshops

Postnl pakketje foetsie, en de servicedesk is om te janken!

A: u bent als ontvanger geen "cliënt" van post.nl , om precies te zijn is dat de afzender. dus zullen ze met u geen zaken doen.
b: het is een niet geregistreerd poststuk zonder t&t, ook niet aangetkend. dus één van de miljoenen pakjes/brieven per dag. zoek maar waar dat ene poststuk gebleven is, gaat het niet worden. 
c: u moet naar de afzender, als dit een webshop is dan zal die het artikel opnieuw moeten sturen, u heeft het immers niet ontvangen.
d: uw klacht.o.v. de post.nl servicedesk is onterecht, u bent er geen partij van in deze situatie.