Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 24-09-2018 17:56:43
Winkels & Webshops

Postnl pakketje foetsie, en de servicedesk is om te janken!

Ach ja .... postnl
het aantal klachten neemt toe.
maar een brievenbuspakje zónder t&t .... dat vind je niet zo maar terug.
de verzender zou een klacht kunnen indienen, maar als ontvanger ben je géén partij voor postnl.
schrale troost: je bent de enige niet die wel eens een pakketje mist.
ter info:https://www.gelderlander.nl/economie/fors-meer-klachten-over-pakketbezorging-postnl~ac714deb/" target="_blank"> https://www.gelderlander.nl/economie/fors-meer-klachten-over-pakketbezorging-postnl~ac714deb/

de postwet 2009

belangrijker is hetgeen in de postwet 2009 over de aansprakelijkheid voor kwijtgeraakte post- en pakketzendingen is opgenomen. in artikel 29 van de postwet 2009 is expliciet opgenomen dat postnl niet aansprakelijk is voor kwijtgeraakte poststukken en/of pakketten, tenzij de post of het pakket aangetekend of verzekerd is verstuurd. ook als de post of het pakket is kwijtgeraakt door grof nalatig of opzettelijk handelen van postnl kan postnl aansprakelijk zijn voor het kwijtgeraakte poststuk of pakket. hiervan is echter slechts in uitzonderlijke situaties sprake.
(http://www.wvtadvocaten.nl/post-niet-aangekomen/" target="_blank">bron)