Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 24-09-2018 21:43:09
Winkels & Webshops

Postnl pakketje foetsie, en de servicedesk is om te janken!

En ik maar denken dat hier http://wetten.overheid.nl/bwbr0005290/2018-09-19" target="_blank">artikel 11 bw7 van toepassing is, daar dit topic onder 'winkels & webshops' staat......
"bij een consumentenkoop waarbij de zaak bij de koper wordt bezorgd, is de zaak voor het risico van de koper vanaf het moment dat de koper of een door hem aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de zaak heeft ontvangen."
dus ervan uitgaande dat het een webshop betreft, lijkt het mij dat de gehele verantwoording bij de verkoper ligt (webshop) en niet bij de koper. met als gevolg dat die webshop dient te zorgen dat ts de zaak ontvangt. het is wel een zaak tussen die webshop en postnl, maar daar mag de koper/consument niet de dupe van worden.

dat er bij postnl niet alleen gestolen/gejat wordt als de raven, maar ook dat het verder een grote bende is, is algemeen bekend.
zie: https://www.telegraaf.nl/nieuws/2588659/nederlanders-klaar-met-post-nl-bezorgers-gooien-pakketjes-in-kliko-s" target="_blank">https://www.telegraaf.nl/nieuws/2588659/nederlanders-klaar-met-post-nl-bezorgers-gooien-pakketjes-in-kliko-s
dit speelt zich al vele jaren af. zie ook: https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/stortvloed-aan-klachten-over-postnl
en het laatste: https://kassa.bnnvara.nl/media/411631 (zoals reeds vermeld)

maar postnl blijft maar ontkennen, want de hele wereld is gek..... behalve zij.