Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 29-09-2018 09:00:17
Winkels & Webshops

4 keer kapotte kast en nu?

Ik zou het nog een vierde keer proberen. heb je dan nog geen goede kast, dan de huidige accepteren voor de helft van de prijs als het mankement te repareren valt. 
je schrijft dat je niet meer weet wat je moet doen.
tussen de regels door te  lezen weet je wel degelijk wat je wilt.
de koop ontbinden, de meubels teruggeven en je geld terug. 
dat zal lastig worden. je maakt al meer dan een jaar gebruik van die meubels.
dan kan aftrek worden gerekend voor het gebruik als je de hele bestelling nog kunt ontbinden.
die kast viel onder de garantie, je hoefde hem niet te betalen. 
eigenlijk is de koop hiermee gedeeltelijk ontbonden. de verkoper heeft zijn kast terug en jij je geld terug. 
de verkoper spant zich in een goede kast te leveren, 
kennelijk lukt dat niet. dan zul je een oplossing moeten vinden.
als de verkoper aangesloten is bij een geschillencommissie, dan kun je, als je het niet met de verkoper eens wordt, daar een beroep op doen.