Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 29-09-2018 11:34:56
Vakantie & Reizen

Restitutie van je vakantie maximaal 20%?

Hallo casper84 , 


. klachten en geschillen



8.1. voor klachten tijdens de vakantie die niet ter plaatse (door de campingmedewerkers) kunnen worden opgelost, dient de reiziger onze reisbemiddelaar camping in comfort b.v. hiervan telefonisch op de hoogte te stellen. het telefoonnummer (dag en nacht bereikbaar) staat vermeld in de reispapieren. op deze manier is eurocamp alsnog in de gelegenheid de klacht op te lossen. indien achteraf blijkt dat de reiziger ter plaatse geen melding heeft gemaakt van de fout of onvolkomenheid en geen door de campingmedewerker ondertekende klachtenrapportage heeft ingevuld, verliest hij het recht om een eventuele restitutie van de reissom te vorderen.


8.2. de reiziger verliest bij een vroegtijdige terugreis het recht om een eventuele restitutie van de reissom te vorderen, indien hierover geen aantoonbaar overleg is gepleegd met camping in comfort b.v., onze reisbemiddelaar in nederland.


8.3. als een klacht niet wordt opgelost, dient deze uiterlijk binnen twee maanden na terugkeer in nederland schriftelijk en gemotiveerd te worden ingediend bij camping in comfort b.v. in nederland, die uw klacht namens greenbank holidays in behandeling zal nemen. na deze termijn vervalt het recht op restitutie. zie verder artikel 20 van de anvr consumenten-voorwaarden.


8.4. als een klacht niet tot tevredenheid is opgelost, kan de reiziger tot uiterlijk twaalf maanden na de reis het geschil desgewenst schriftelijk voorleggen aan de geschillencommissie reizen, postbus 90600, 2509 lp den haag (www.sgc.nl). op alle geschillen tussen de reisorganisatie en de reiziger is het nederlands recht van toepassing. uitsluitend een nederlandse rechter is bevoegd om van deze geschillen kennis te nemen. 

lees hier de geschillencommissie reizen art 6 , klik op de rode regels .

https://www.degeschillencommissie.nl/media/1738/rei-brochure.pdf" target="_blank">https://www.degeschillencommissie.nl/media/1738/rei-brochure.pdf 

https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/reizen/" target="_blank">https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/reizen/