Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ca
Casper84 - 29-09-2018 13:34:48
Vakantie & Reizen

Restitutie van je vakantie maximaal 20%?

@ron503


 


met alle respect, maar wat u zegt is echt te krom voor woorden. u zegt, de omschrijving is vaak mooier dan de werkelijkheid. even plat gezegd vindt u het dus acceptabel dat een bedrijf/reisorganisatie alles bij elkaar mag verzinnen om het maar mooi aan te kleden, maar je als consument er maar vooral niks van mag vinden, want tsja... zo gaat dat nou eenmaal bij een verkooppraatje. nonsens! een leugen is een leugen en nimmer acceptabel.


 


wat betreft de faciliteiten weet ik niet waar u kijkt, maar er staan meerdere faciliteiten vermeld, namelijk een restaurant, pizzeria, ijssalon en bar. er was alleen een restaurant. de andere 3 staan wel degelijk op de website, maar zijn simpelweg niet fysiek aanwezig op de camping.


 


de spreektalen, eveneens vermeld op de website zijn frans, duits en engels. dat niet iedereen even vloeiend daar in is, is prima. maar simpelweg niemand, ik herhaal niemand, sprak een andere taal dan frans. en dat is wel kwalijk.


 


dat mijn verwachtingen te hoog zijn heeft hier helemaal niks mee te maken. ik boek een vakantie op basis van de door hun gestelde faciliteiten. als die er dan niet zijn, dan heb ik ieder recht ze daar aansprakelijk voor te stellen. u doet het af alsof ik praat over een niemandalletje, terwijl praktisch alles is verzonnen door de reisorganisatie.


 


wat betreft de klacht, hebben wij die niet alleen geventileerd op de camping zelf, maar er is tijdens onze vakantie toen ook een klacht ingediend bij het hoofdkantoor, plus dat de medewerker van eurocamp (een engelsman) bij zijn hoofdkantoor in engeland diezelfde klacht heeft neergelegd, aangezien er vele engelse gezinnen waren die dezelfde klachten hadden. bij thuiskomst hebben wij nogmaals telefonisch en per email onze klacht bij de organisatie neergelegd.


 


dat wij inderdaad tijdens de vakantie gebruikt hebben gemaakt van de stacaravan is juist. als u de algemene voorwaarden leest op de website, dan krijg je als consument geen restitutie als u de camping vroegtijdig verlaat. niet echt bepaald een keuze dus. of ik ga eerder weg omdat ik het er niet mee eens ben. maar dan ben ik alles kwijt. of ik zing het uit, met tegenzin, en kan eventueel nog aanspraak maken. lastig om mij dan te verwijten dat ik ben blijven zitten.


 


dat niet iedereen het vervelend vindt om verder te lopen naar een strand begrijp ik. ik zou er ook geen halszaak van maken als dat het enige was. evengoed dat de stacaravan uit het lood staat. het is geen immens probleem, maar beweren dat ze hem niet recht kunnen zetten omdat hij op een heuvel staat.... probleem is dat het 1 van de vele problemen is. en dat alles uit basis een groot verzinsel is van eurocamp. dat is wat ons frustreert. u maakt er echter een smaakkwestie van. namelijk dat de 1 het wel leuk kan vinden, maar een ander niet. dit is onjuist. dat een ander het slikt dat ze bedrogen worden, is mij prima. ik vind nog steeds dat je als mens of organisatie altijd eerlijk moet zijn. ik moet geen 130 recensies lezen, google maps checken, duizenden foto's bekijken via google om te beoordelen of iemand mij bedriegt of niet. een bedrijf als eurocamp hoort simpelweg de boel niet bij elkaar te verzinnen. en op basis van de 20 recensies die ik wél heb gelezen van tevoren, op basis van de foto's van de website en op basis van google maps heb ik niet kunnen voorzien dat er niks van klopte.