Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 29-09-2018 21:35:54
Vakantie & Reizen

Restitutie van je vakantie maximaal 20%?

*een restaurant wat u geen restaurant wil noemen vanwege het aanbod. dat maakt het niet geen restaurant.
*de rest niet aanwezig? geen idee. wie weet een luik aan de achterkant om pizza of ijs af te halen?
*het strand op 400 meter zegt niet dat het ook 400 meter lopen is.
*het is een terrassencamping en dat is niet vermeld. waarom moet dat vermeld worden? en waarom kon u op de foto's geen hoogtverschil zien?
*sommige stukken hadden een stijging van 8 a 9%. dat heeft u zelf gemeten? en als sommige stukken dat hadden, waarom was de step dan overal onbruikbaar?
*de caravan stond iets uit het lood. melding van gemaakt dat het onhoudbaar was om daar te verblijven? ook gesommeerd dat er iemand van de technische dienst moest langskomen om de wc bril te repareren? en als u dat gedaan heeft, waarom niet elke dag blijven klagen tot het opgelost is?
*de afvoeren die niet doorliepen, ook niet over blijven klagen? het klinkt echt als een horrorcaravan. u bent niet 's nachts uit bed gevallen? het smoesje dat u gebruikt dat u geen toestemming had om eerder te vertrekken is natuurlijk kolder. als ik in een onbewoonbare caravan gestopt zou worden en de camping en reisorganisatie doen niets om het op te lossen, dan vertrek ik. en bij voldoende bewijs is er geen jurist te vinden die deze zaak niet aan zou durven. vandaar dat vele hier twijfels hebben bij uw verhaal. u verblijft 2 weken in een caravan die "nauwelijks" bewoonbaar is.
*personeel sprak alleen frans. u vertelde ook dat het daar stikte van de engelsen. en iedereen klaagde daar over? en u hebt ook iedereen gesproken van de camping aangezien u stellig zegt dat niemand een andere taal sprak.
*u geeft aan recensies gelezen te hebben. als ik kijk naar nederlandse recensies dan zijn die minimaal 1 jaar oud en niet echt lovend. vreemd genoeg alleen franse recensies die wel goed zijn.

uw vakantie is compleet vergalt, dat zegt u zelf. maar nergens kan ik opmaken dat u er alles aan gedaan hebt om een leuke vakantie te hebben. zoals al genoemd is wellicht uw verwachting iets te hoog geweest. daarbij, het was vakantie. daar hoort ook bij dat je dingen moet accepteren en mee moet leven. zo ben ik in hongarije nog geen hotel tegengekomen met een douchekop die blijft hangen. maak ik mij daar nog druk om? nee, dat hoort er bij. heuvels en bergen rond de cote d'azur? natuurlijk heb je die daar, al vele jaren. lange file's op zwarte zaterdag? wel als je de verkeerde routes neemt.
maar goed, het reisbureau is het met u eens dat er een gederft genot is geweest. een royale 20% krijgt u daarvoor. de rechtsbijstand ziet er niet echt heil in, dus kunt u 2 dingen doen: toch gaan strijden, of u er gewoon bij neerleggen. van die 20% lekker een paar daagjes weg in de herfst- of kerstvakantie en u kunt opgewekt weer gaan zoeken naar een mooie vakantiebestemming voor 2019.