Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rw
rwdeboer - 06-10-2018 16:17:12
Vakantie & Reizen

Park plus parking schiphol

ervaringen park plus, parkerenvaletschiphol, hd parking etc.


door een, op het oog, aantrekkelijke aanbieding (50% korting) hebben we al eind 2017 valetparking geboekt bij parkplus en betaald  voor een vakantie voor de zomer van 2018. al snel daarna regende het waarschuwingen voor dit bedrijf op internet van gebruikers en van andere parkerenaanbieders rond schiphol.


ik heb vervolgens het bedrijf diverse malen benaderd via email en (dure)mobiele  telefoon om na te gaan of deze waarschuwingen wellicht loos alarm waren, maar zonder succes. er werd nergens op gereageerd.


om niet de kans te lopen om op schiphol aan te komen zonder dat er iemand staat voor ontvangst van onze auto, hebben we maar besloten om bij een andere aanbieder een parkeerplaats te boeken.


en dat was maar goed ook. enkele dagen voor vertrek kregen we van parkplus het volgende sms-bericht (vanaf een niet genoemd telefoonnummer):


“geachte, het spijt ons vreselijk alleen we zijn onlangs negatief in de media geweest. we hebben alles geprobeerd om verder te kunnen gaan. helaas is dit niet gelukt. we kunnen uw auto niet meer innemen op schiphol. een aantal klanten hebben de boeking wel al betaald. voor hun gaan we proberen het aankoopbedrag te refunden. park plus”. vanzelfsprekend is het bedrag nooit geretourneerd, de website van parkplus is inmiddels uit de lucht.


groot was derhalve onze verbazing om eind september weer een soortgelijke aanbieding per email te ontvangen van het bedrijf hd parking.  dezelfde opzet van email, dezelfde korting, dezelfde  website, hetzelfde gebruik van dashcam etc. etc.


sterker nog, ik heb hd parking een mail gestuurd met verzoek het geld te retourneren voor mijn betaling aan parkplus  ik kreeg een korte email met de test “wij zijn van hd parking”. een leugen: de aanbiedingsemail van hd parking is 100% identiek aan degene van park plus van eind vorig jaar, alleen de naam is anders. hoe dom kun je zijn.


tenslotte heb ik ze bovenstaande ervaring toegestuurd met laatste verzoek om reactie, maar vanzelfsprekend geen reactie.


tijd om anderen te waarschuwen. trap hier dus niet in, het zijn grote oplichters die via verschillende websites opereren. meld oplichting z.s.m. bij de politie.  u bent gewaarschuwd.