Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 06-10-2018 22:00:35
Vakantie & Reizen

De geboekte hotelkamer niet beschikbaar

Het lijkt mij dat hier toich echt het hotel degene is die dient te worden aangesproken. het is het hotel dat de kamer die u boekte als boekbaar heeft gesteld via hotelkamerveiling resp. op het moment van boeking. het lijkt er stevig op, dat de hotelier de kamer die u boekte 'daarna tegen een betere prijs 'verkocht.

maar ja, hoe haalt u uw recht, is het hotel aangesloten bij een branchevereniging met een klachtenregeling?