Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 17-10-2018 11:57:11
Huishouden & Energie

Wij hebben een energieverbruik voor 4 gezinnen, terwijl er 3 volwassen wonen en

Aanvullend omdat ik er over heen las dat u al melding heeft gemaakt.
het verkregen antwoord niet accepteren en schriftelijk melding doen en vragen om uitleg.
niet telefonisch want dsn treft men vaak een call center.
energie leveranciers hebben normaliter verbruiksgegeven statistieken van eigen verbruik en vergelijkbaar met gemiddelde/norm verbruik.
blijft het antwoord onbevredigend dan uw netbeheerder er bij betrekken.

van mijn leverancier ontvang ik iedere maand overzichten al genoemd

.u kunt zelf controleren og de meter doorloopt indien u alled uitzet. niet de hoofdschakelaar. wel alles daarna.