Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 21-10-2018 12:39:42
Winkels & Webshops

Eetcafé annuleerd reservering

Interessante vraag. het is meestal de klant die annuleert en in de horeca kan dat formeel vaak tot een dag van te voren, maar in de praktijk kunnen ze heel weinig doen als iemand na een reservering toch niet komt opdagen. ik denk dat je in de horeca een reservering in bepaalde mate als vrijblijvend moet zien: "hou een tafeltje voor ons vrij". dat zou dan voor beide partijen gelden, mits je het maar netjes doorgeeft als de reservering vervalt. drie weken van te voren lijkt mij lang genoeg om een andere locatie te vinden. 

wat voor schade heb je dat je een compensatie verwacht?