Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ka
Kassagebruiker - 21-10-2018 17:22:34
Winkels & Webshops

Eetcafé annuleerd reservering

Zo ik het ervaar in deze tijd heeft/neemt de consument altijd (meer)gelijk heeft of meer rechten als als de zaak/bedrijf. de liefde komt van twee kanten. het is een eerlijke mededeling geweest die zeker teleurstellend zal zijn geweest, maar de zaak die dit verzonden heeft zal zich ook gerealiseerd hebben dat dit ook gevolgen voor hen kan hebben. schade heeft u niet, immers geen contract (getekend) en niets betaald, die zaak is wel een klant kwijt, oké, dat wisten ze van te voren. dus maak een feestje en go on with your life.