Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 24-10-2018 18:33:34
Computers & Telefonie

Doorlopende incasso van tele 2 zonder machtiging

Dat pinnen met één cent is helemaal niets bijzonders. als je voorheen een abonnement met mobiel bestelde, moest je je bij de bezorger identificeren en éën cent pinnen, zodat men zeker wist, dat het jouw bankrekeningnummer was.

maar u kijkt blijkbaar al ruim drie jaar niet naar uw bankrekening, waardoor u al ruim € 400,00 kwijt bent?

als u een abonnement afgesloten hebt, moet tele 2 een contract hebben. of dat nu in een winkel is afgesloten of niet. 

kunnen ze geen contract overleggen dien dan een klacht in dat zij onterecht die bedragen incasseren. betalen ze niet terug, ga dan naar de geschillencommissie.n