Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 30-10-2018 10:03:00
Elektronica & TV

Philips klantenservice bij teleurstellende 8109 ambilight tv

Philips geeft 2 jaar garantie op die tv. dus als je na 2,5 jaar aanklopt, dan is de fabrieksgarantie afgelopen.
https://www.wehkamp.nl/philips-ambilight-55pfs8109-3d-android-led-tv-496990/" target="_blank">https://www.wehkamp.nl/philips-ambilight-55pfs8109-3d-android-led-tv-496990/
wil je nog een beroep doen op de wettelijke garantie, dan moet je bij de verkoper zijn.
maar dan heb je nog geen recht op een geheel nieuwe tv. de helft van de gebruiksduurverwachting is inmiddels verstreken.
https://www.uneto-vni.nl/onze-leden/waar-staan-onze-leden-voor/gebruiksduurverwachting" target="_blank">https://www.uneto-vni.nl/onze-leden/waar-staan-onze-leden-voor/gebruiksduurverwachting