Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 30-10-2018 15:56:35
Winkels & Webshops

Retourrecht bij bezorgen bedrijfsadres

Iets anders dan al gezegd: zoals ik het begrijp is er wel degelijk sprake van een privé  consumentenaankoop hetgeen onder meer is af te leiden uit banknummer etc.
het is aan u als consument te bepalen waar het product moet worden afgeleverd. u heeft privé betaald en kunt dat aantonen.
 ik zie geen enkele rechtvaardigindat een verkoper in deze kwestie voldoende reden heeft om te handelen als men doet. het weigeren van de terugzending is m.i. geheel onterecht.

wat u naar mijn mening nu het beste kunt doen is uw klacht in deze op schrift stellen, in een brief en dus niet via e-mail, uw argumente noemen en een kopie van uw bankafschrift bijvoegen (andere betalingen onleesbaar maken) en dat aangetekend verzenden.
als dse reactie dan toch negatief blijft, meldt dat dan bij http://www.consuwijzer.nl" target="_blank">www.consuwijzer.nl.
ik denk dat het in deze helemaal geenn kwaad kan dat u in uw brief meldt dat u advies heeft gevraagd bij kassa.

uw brief richetn aan de directie. een mogelijkheid is ook het nagaan of het bedrijf lid is van een brancheorganisatie met een geschillenregeling die u kunt benutten als men 'halstarrig' blijft.