Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 06-11-2018 18:53:40
Auto & Vervoer

Arriva

Hallo ronw , 

de voorwaarden van arriva : 

als u een klacht heeft, moet u deze klacht schriftelijk aan de vervoerder voorleggen.
in deze klacht moet u alle gegevens vermelden die relevant zijn om uw klacht in behandeling te kunnen nemen.
als uw klacht betrekking heeft op een gebeurtenis tijdens uw reis, dan dient u tenminste te vermelden de datum, de tijd en de plaats van het voorval, het lijnnummer en de rijrichting en zo mogelijk ook het nummer van het vervoermiddel.
de vervoerder kan u vragen uw vervoerbewijs te overleggen.

7.19 geschillen tussen u en de vervoerder over de totstandkoming of uitvoering van de vervoerovereenkomst met betrekking tot de door de vervoerder te leveren of geleverde diensten kunnen zowel door u als de vervoerder aanhangig worden gemaakt bij de geschillencommissie openbaar vervoer, postbus 90600, 2509 lp den haag (www.degeschillencommissie.nl klik op openbaar vervoer).
dit kunt u alleen doen als u uw klacht eerder schriftelijk bij de vervoerder heeft ingediend.
via www.degeschillencommissie.nl of telefoon 070-3105310 kunt u hiervoor een formulier opvragen.