Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 06-11-2018 23:19:04
Auto & Vervoer

Arriva

Het is mij ook onduidelijk of u schade heeft en zo ja welke. ik heb zelf een keer meegemaakt dat ik bij een staion uitcheckte en vervolgens enkele minuten later ook weer zou hebben ingecheckt bij een volgende halte. dat was niet bij arriuva maar hoe dan ook was een bezoek aan een kantoortje van die vervoerder en het opvragen van 'het reisverleden' meer dan voldoende om de niet uitgevoerde reis (wel geadministreerd op basi van de úitdraai').  het werd snel teruggedraaid. op basis van de reisregistratie bij ov zou duidelijk moeten blijken dat er sprake is van een fout en wat dan ook de schade zou zijn. hoe dan ook begrijp u dat u de busreis als bedoeld heeft gemaakt.