Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

SR
SR17 - 09-11-2018 12:09:38
Winkels & Webshops

Mag een bloemenservice zomaar mijn bloemen weggeven?

Hoi allemaal,

bedankt voor jullie reactie! veel vragen en opmerkingen nog. hierbij nog mijn reactie:

het punt is dat ik voor de komende 2 maanden alles had uitgevinkt (verder vooruit kan niet, wat ik al gek vind). de eerst volgende maand is je zo ontschoten, helemaal tijdens een vakantie of verbouwing. natuurlijk eigen verantwoording, maar je account deactiveren staat nu ook niet heel erg prominent aanwezig. zouden ze naar mijn idee ook iets proactiever in kunnen zijn. 

verder, zou een ander alternatief zijn dat jeje eigen betaalde bloemen nog zou kunnen ophalen bij het depot. 

je krijgt dan de helft van de kosten vergoed. >> kom er nu achter dat de vergoeding pas op de volgende bestelling blijkt te zijn. je moet dus weer eerst een nieuwe bos bloemen bestellen. 

en waarneer is het (nog) sympathiek dat jouw bestelling wordt weggegeven? dat is natuurlijk bij elke soort bestelling, bij ieder alternatief, bij ieder ander  anders. is wat mij betreft dus een grijs gebied, en zouden dus regels voor moeten zijn, ondanks de algemene voorwaarden (die naar mijn idee niet altijd allesomvattend en beschermend zijn)