Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 17-11-2018 15:27:10
Vakantie & Reizen

Wat is een redelijke compensatie

Als je niet tevreden bent met de geboden oplossing, dan kun je een klacht indienen.lees de algemene voorwaarden:

11.3. klachtprocedure 11.3.1. een (telefonische) klacht die is ingediend bij roompot reizen of roompot partners en die niet naar tevredenheid van de (mede)recreant is opgelost, dient binnen 2 weken na datum van vertrek uit de accommodatie schriftelijk en gemotiveerd bij roompot reizen of roompot partners te worden ingediend met foto’s en/of ander bewijsmateriaal. 11.3.2. klachten die later worden ingediend, worden niet in behandeling genomen. 11.3.3. na ontvangst van de klacht door roompot reizen of roompot partners ontvangt de (mede)recreant binnen een maand een ontvangstbevestiging. in deze bevestiging staat hoe de verdere procedure van de klacht zal verlopen. 
https://www.roompot.nl/syssiteassets/infoblocks/boekingsinformatie/voorwaarden/av-roompot-reizen-partners-nl.pdf" target="_blank">https://www.roompot.nl/syssiteassets/infoblocks/boekingsinformatie/voorwaarden/av-roompot-reizen-partners-nl.pdf