Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cookies
Cookies - 18-11-2018 15:54:15
Vakantie & Reizen

Wat is een redelijke compensatie

@henk: een c.v. ketel die zo gevaarlijk is om nog te gebruiken, is ronduit schandalig. dat betekent tenslotte ook met koud water douchen. ik zou al mijn geld t/m woensdag terug willen hebben. cash wel te verstaan. lijkt mij niet meer dan reëel.

misschien is het wat voor de belbus: belbus@bnnvara.nl

heeft omroep max ook niet zo'n programma die vakantieklachten behandeld?




door henk be 18 nov. 2018 om 15:26 
antwoorden / 1 vragen


we konden maandag na 15.00 uur terecht en constateerden de problemen ‘avonds toen de receptie dicht was.
dinsdagochtend dit bij de receptie gemeld en het zou opgelost worden.
dinsdagmiddag geconstateerd dat er niets veranderd was en opnieuw gemeld.
woensdagochtend ook weer bij de receptie langs geweest s middags kaartje in het huisje gevonden dat technische dienst het niet kon oplossen en extern bedrijf was ingeschakeld.
uiteindelijk heeft de monteur van het extern bedrijf de ketel buiten werking gesteld omdat het te gevaarlijk was om deze nog te gebruiken.
hierna is ons een andere accommodatie aangeboden.
nu kun je gaan tellen dat er voldoende tijd  tussendoor is geweest om gewoon vakantie te vieren maar ik vind dat dan toch blijkbaar wat lastig. vooraf had ik een andere verwachting. vandaar mijn vraag op dit forum. 
echter de meningen over dit soort ongemakken en hoe op te lossen blijken nogal uiteen te lopen