Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 22-11-2018 13:09:42
Winkels & Webshops

Terugbetaling amazon

Uw verhaal is geen kaas van te maken.
u krijgt bericht van amazon van u luiers besteld hebt.
u wilt ze niet, wil ze annuleren, maar dat gaat niet.
aan de deur de zending niet aangenomen.
u hebt uw geld terug gekregen. schijnbaar had u dus betaald voor iets waarvan u zegt niet besteld te hebben, maar wel een factuur van te hebben ontvangen.
daarna een dreiging van een deurwaarder en u betaald opnieuw.
u betaald opnieuw en hoopt het geld terug te krijgen.

hoe komt amazon er bij dat u luiers besteld heeft? hoe komen ze aan uw adres en waarom betaald u een rekening die schijnbaar niet voor u is?