Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 23-11-2018 23:39:39
Winkels & Webshops

Boxspring-deals.nl ervaringen

Denken dat dreigen met een televisieprogramma iets zou toevoegen is toch het wel meest hylarische van het hele relaas. alsof radar een helpdesk is die elke individuele klacht uitgebreid op televisie gaat behandelen.
maar goed, u wilde iets bezorgd hebben. geen idee of u het gemerkt heeft, u bent niet de enige die iets wil. het kan dus voorkomen dat een chauffeur in de file staat, het komt zelfs wel eens voor dat de chauffeur helemaal niet komt omdat hij de veroorzaker van de file is. of zoals een paar dagen geleden een grote controle van bestelbusjes. allemaal factoren die een indicatieve tijd zullen overschreiden. net zo goed dat de dag wel eens helemaal mee kan zitten. het werk gaat sneller dan gepland en de chauffeur komt eerder. geen nood, een indicatie wil niet zeggen dat het ook vast staat. mensen moeten ophouden met denken dat zij kunnen bepalen wanneer een ander moet gaan leveren. tuurlijk, het kan. maar dan hangt er wel een ander prijskaartje aan. 

hulde aan alle bezorgers die in deze tijd van het jaar weer vele uren moeten werken om alle bestellingen weer weg te krijgen. met zelfs een dikke excuus van een bezorger hier omdat hij om 20:45 nog iets bezorgde. geen probleem en ik heb hem een fijne dienst gewenst waarop hij stomverbaasd reageerde aangezien niemand vriendelijk tegen hem was tijdens die werkdag die al bijna 13 uur duurde.

berendf, soms gaan dingen anders dan gepland of als verwacht. een bedrijf maakt echt niet opzettelijk een fout en wil dit graag oplossen voor u. een beetje ruimte geven voor die oplossing is toch wel het minste dat u kon doen. daarbij spreekt u uzelf enorm tegen. eerst zegt u dat u voor de woensdag geen tijdsindicatie gekregen heeft. waarom verzet u de afspraak niet als u weet dat u niet de hele woensdag thuis kan zijn? of waarom zorgt u er dan niet voor dat er iemand is die de deur kan open doen? het bedrijf plant u in en op het moment van de bezorging haakt u af. dus dat de chauffeur belde met de mededeling dat hij eerder was maakte dus niet uit, u wist immers geen tijd. maar dan wel anderen gaan afbranden, niet netjes van u.