Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Service incassobureau infoscore
Bij infoscore ,is reeds in juni een onverschuldigde betaling gedaan door mij . omdat hollands nieuwe een onterechte voordering heeft gemeld .
ik had deze betalingen aan h.n. gedaan maar omdat zij dus geen automatiche incasso kunnen doen ,accepteren ze volgens mij geen bank overboeking.
het vreemde is echter dat na enkele maanden dat betaalde bedrag op mijn rekening is terug gestort ,door h.n. ondertussen liep de incasso al bij infoscore .
ik heb deze vordering betaald( ten onrechte ) daarop heb ik contact met infoscore gehad ik heb mijn klacht aan gegeven dat . h.n. albetaald is maar at zij dat hebben terug gestort na enkele maanden . zelfs op aangetekende brieven reageren zij niet , pas nadat i een voorbeeld brief van consuwijzer gestuurt heb kreeg ik een reactie van infoscore . ze zouden h.n. nog eens benaderen aangezien ze alle bewijze van betaling en terug stortingen door h.n. gezien hadden
(4maanden terug deden ze dat ook zeggen ze). maar hun korte lijntjes met hun klanten zijn niet zo kort .
twee weken na het schrijven en telefonisch contact met infoscore , ligt er een nieuwe invordering van 40€ op de mat
,
wat rest mij nog te doen , ik heb betaald ,ik voorder het terug ,maar zij reageren met nog een incasso