Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marleenvanh - 12-12-2018 12:29:37
Vakantie & Reizen

Vlucht gemist

Uw nederlands is ook niet geweldig.... maar dit ter zijde. dat een medewerker van de officiële valetparking op een internationale luchthaven geen engels zou spreken is op zijn zachts gezegd heel vreemd te noemen, maar daar wil ik u het voordeel van de twijfel geven.  voor zover ik weet moet je een valetparking op zaventem van te voren via de site van brussels airport reserveren.  het reserveringsbewijs dient uitgeprint en meegenomen te worden. de daarop aanwezige info (qr-code en/of nummers en de naam van de klant) zijn duidelijk voor de medewerkers, ongeacht in welke taal de verdere tekst is. ik heb het vermoeden dat u of bij een of ander 'dodgy' bedrijfje 'goedkoop' af wilde zijn voor een 'valet'parking, dan wel dat u zelf (veel) te laat op de luchthaven arriveerde en misschien wel alletwee.... uw rechten op restitutie lijken mij dan ook ongeveer nul.