Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 18-12-2018 17:36:44
Winkels & Webshops

Jammer dat veel bedrijven nog via die droeftoeters van dpd laten bezorgen.

Die chauffeur mag meteen bij mij komen werken. vorig jaar ontslagen en nu nog steeds aan het rijden?

gaat u eens rondzoeken op internet en geef ons alstublief een naam van een transporteur waar geen klachten over zijn. zakelijk doen wij alles nationaal met dhl. af en toe iets langer dan 1 dag onderweg, maar de rest binnen 24 uur geleverd. internationaal met dpd, weinig probleen. zelf laat ik alles via postnl bezorgen, totaal geen problemen.
zet 100klachten op internet en 100% van die mensen zou dat bedrijf niet aanbevelen. maar als u weet hoeveel pakjes er per dag verwerkt worden, dan is de percentage laag. zoekt u maar eens een wekgever met een foutmarge van minder dan 1%.

als antwoord op uw vraag: u bent geen klant van dpd en kan dus ook geen klacht indienen of een revieuw plaatsen. u bent klant van de winkelier waar u gekocht heeft. dat deze dpd, of welke andere transporteur, inschakeld heeft u niets mee te maken.