Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 18-12-2018 23:17:43
Winkels & Webshops

Jammer dat veel bedrijven nog via die droeftoeters van dpd laten bezorgen.

Hier ook totaal geen problemen met bezorgen, ongeacht hoe druk het is en wat voor weer het is.
de bezorgers komen hier in looppas de trappen opgerend, zijn altijd goedgemutst en er zijn geen vertragingen. ik maan ze altijd tot kalmte met dat beter pakjes wat later kunnen arriveren dan dat u een ongeluk krijgt. dat is nl geen enkel pakje waard.
jammer dat mensen zoveel klagen en zeuren, je zult maar een drukke baan hebben zoals die bezorgers met hun lange werkdagen, en ondermaats betaald worden en altijd maar gezeur horen en lezen.
na uw klagen met te veel onbehoorlijke uitroeptekens (is schreeuwen) antwoord op waarom de linken het niet doen: ik heb geen idee.
maar ik heb om u ter wille te zijn toch nog zelf even gecontroleerd op de website van dpd. bij de rubriek klachten staat wat je moet doen en waarover. ik heb op de website geen link gevonden via welk je klachten kunt indienen of reviews kunt schrijven. maar misschien kijk ik niet goed genoeg.
ga gewoon naar een winkel om spullen te kopen, dan heeft u totaal geen bezorgproblemen, tenzij u zelf het gekochte verliest of vergeet.