Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 23-12-2018 15:39:21
Computers & Telefonie

Mozilla thunderbird

Beste forumleden , 

het is gelukt , ik had alleen het wachtwoord gewijzigd bij thunderbird , maar niet bij e-mail ziggo , 

oplossing : inloggen mijn ziggo .
                   klik op internet , scroll naar beneden bij je e-mailadres , klik op wachtwoorden alias beheren , daar het wachtwoord wijzigen . 
                   
                  open thunderbird ,  word gevraagd om nieuw wachtwoord in te vullen en wachtwoord onthouden  , voor te controleren , klik op extra > opties > 
                   beveiliging >opgeslagen wachtwoorden , klik op wachtwoord tonen , voila nieuw wachtwoord staat er .   

bedankt voor jullie hulp en antwoorden .   

ps : sorry voor het lang wachten op mijn antwoord , als ik niet snel reageer word ik constant uitgelogd :(( dit heb ik bij de redactie al gemeld ) 
nu begrijp ook waarom er vaak dubbelpost is .een vraag stellen is hopeloos .
internet blijft draaien , dan krijg je een foutmelding 500, sorry de site lig eruit , maar ondertussen is de vraag wel geplaatst . 

prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar voor iedereen .