Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

webcare liander
webcare liander - 29-12-2018 17:07:15
Huishouden & Energie

Beperking plaatsen slimme elektra-meter?

geachte heer/mevrouw,

liander is niet op de hoogte van de fysieke situatie in de meterkast. de aannemer gaat hierdoor altijd eerst steekproefsgewijs controleren of de meterwissel mogelijk is. dit betekend niet automatisch dat de situatie in iedere flat hetzelfde is.


bij een stalen meterbord mag er wegens de veiligheid geen slimme meter geplaatst worden. in dat geval zal eerst het meterbord door ons vervangen gaan worden, zodat de meterwissel alsnog kan worden uitgevoerd.


blijkt tijdens de afspraak dat de meterwissel niet mogelijk is? dan gaat de aannemer eerst in overleg met ons. is er echt een aanpassing nodig vanuit liander? dan gaat de opdracht terug naar ons en gaat onze technische afdeling de werkzaamheden inplannen. je ontvangt hierover dan automatisch bericht van ons. wij kunnen helaas niet aangeven op welke termijn dit zal zijn omdat eerst alle adressen in de regio in kaart worden gebracht en dan pas de werkzaamheden worden ingepland. reden hiervan is dat de kosten te hoog zijn om de werkzaamheden individueel in te plannen. de kosten hiervoor zijn uiteraard voor liander. wij willen u alvast bedanken voor uw medewerking en horen het graag als u nog vragen voor ons heeft.


wij wensen u alvast een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2019.

met vriendelijke groet,
carla schuyffel

liander webcare team