Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jo
Joep_136 - 06-01-2019 17:04:04
Winkels & Webshops

Klm flying blue levert product

bedankt voor jullie reactes en ik ben het helemaal met jullie eens dat als ik had kunnen weten dat het een fout was ik geen rechten heb, echter er stond en staat nog steeds niet op dat het een sony apparaat is, er staat alleen een nummer. daarbij komt dat het destijds tussen memoriesticks van 13.000 miles stond waardoor ik ervan overtuigd was dat ook een echte gadget is. 


 


het gaat mij niet zo zeer erom dat ik dit product hoe dan ook voor dit aantal milies wil hebben, maar klm en klm flying blue blinken al jaren uit is zeer slechte klanten service. als je gold member bent helpen ze je telefonisch best goed. val je om wat voor redenen weer een keer een stap terug ben je ineens niets meer voor ze. dat stoort mij het meeste aan deze club.

desondanks geld onderstaande ook voor hun:
https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/prijs/de-kassa-geeft-een-hogere-prijs-aan-dan-het-prijskaartje-van-het-artikel