Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 07-01-2019 16:08:35
Computers & Telefonie

Kan niet scrollen in mailbox

Hallo chiel cremers , 

1) probeer eens een andere muis ,
    doet dit probleem zich ook voor bij een andere muis , bezoek de website van de fabrikant van de muis om te zien of dat er een driver nodig of beschikbaar is voor windows 10 voor deze muis

2) gebruikt u de mail app ? deze kunt u resetten : start > rechtermuisknop op de mail app > meer > app instellingen > klik dan op reset .

bron : answers.microsoft.com .