Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 08-01-2019 19:50:03
Elektronica & TV

Wat moet ik doen? genaaid door nle

Wanneer is uw contract nou exact ingegaan? de data vliegen in het rond, maar wijs wordt men er niet van. 
uiteindelijk zou u 1 maand voor het aflopen van het contract willen opzeggen en daarvoor haalt u allerlei capriolen uit. waarom niet gewoon die ene maand betaald en niets aangesloten?
u hebt nu de boel meeverhuisd naar het nieuwe adres, heeft u daarmee ook een nieuw contract afgesloten? als dat zo is kunt u niet zomaar onder het contract uit. u zal nle in gebreke moeten stellen. overigens is het niet het probleem van nle dat u de spullen niet in orde heeft op het nieuwe adres. een glasvezelkastje is het kastje waar de modem op aangesloten zal gaan worden. dat is uw verantwoordelijkheid, niet die van nle.
het belangrijkste om te weten is wanneer uw contract nu echt afloopt en wat de afspraken zijn geweest omtrent de verhuizing. zonder die info kan geen juiste hulp gegeven worden.

overigens is communiceren via facebook natuurlijk geen goed idee. of denkt u dat alle afdelingen meekijken daar? een mail sturen is effectiever.