Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pg
pgakem - 12-01-2019 17:36:01
Huishouden & Energie

Dwaling aan de telefoon - energiecontract ineens zakelijk zonder toestemming

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden.
ik kon niemand benaderen, zowel essent als eneco hebben een klantenservice op werkdagen. ook het bedrijf zelf telefonisch niet die mij gebeld hebben. 

dan krijg je toch buikpijn.

ik heb het bedrijf een e-mail gestuurd met beschreven zoals het is gegaan en vermeld dat er helemaal niets over zakelijk gesproken is totdat ik het smsje bevestigde. pas na het smsje begon het over zakelijk contract, waar ik uiteindelijk zelf de boot heb afgehouden en de verbinding heb verbroken.

ik heb gevraagd naar een opname van het gesprek, zoals het advies hierboven en op andere sites ook was.

zojuist heb ik het volgende bericht ontvangen:


u heeft onlangs een energiecontract afgesloten via onze energievergelijker.
helaas heeft u te kennen gegeven hier geen gebruik van te willen maken en deze overeenkomst te willen ontbinden.  
bij deze bevestigen wij de annulering van uw overeenkomst.
u hoeft verder geen actie meer te ondernemen.
wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. 
met vriendelijke groet,
afdeling customer care