Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cookies
Cookies - 13-01-2019 13:02:24
Winkels & Webshops

Stoelen niet bezorgd

Bij dergelijke flutshops helpen keurige jurische stappen niet. daar worden ze niet warm of koud van.

wat ik zou doen, is met een paar indruk makende mannen (alleen to impress!) op een zaterdagmiddag de winkel binnen stappen om je geld ter plekke terug te halen. neem je mailwisseling voor alle zekerheid mee. zorg dat in de winkel aanwezige klanten kunnen horen wat voor een praktijken de shop er op na houdt (je dwingen een klacht te verwijderen, dan pas je geld terug krijgen, en uiteindelijk nog steeds niet terug krijgen). geen ordinaire schreeuwpartij er van maken.




door chantal lambregts 13 jan. 2019 om 12:13 
antwoorden / 2 vragen


dank voor uw reactie daar onze rechtsbijstand nog niets kan doen daar er noets dan de eerste bezorgdatum op papier staat gaan we zeker mailen en schrijven. misschien kunnen ze bij het loket meer tips geven