Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 14-01-2019 15:59:25
Elektronica & TV

Youfone

De bedenktijd gaat in na het afsluiten van in dit geval een dienst en pas als de bedenktijd voorbij is wordt de lijn actief gemaakt en de apparatuur die nodig is om de dienst te mogelijk te maken naar uw adres verzonden. uit de gegevens van kpn blijkt dat er een telefoonaansluiting op uw adres aanwezig is maar waar in de woning is enkel door u als de bewoner vast te stellen. wat vaak gebeurd is dat de telefoonlijn niet meer gebruikt wordt omdat er bijvoorbeeld kabel tv en internet gebruikt wordt en bij de volgende keer behangen van de muren het behang over het isra punt geplakt wordt en het kastje niet meer wordt teruggeplaatst. in rijtjes woningen en flatwoningen komt de telefoonlijn op hetzelfde punt binnen en er zal vast nog wel een buur te vinden zijn die weet waar de telefoonlijn de woning binnenkomt.