Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 19-01-2019 05:31:50
Winkels & Webshops

Wel betaald niets ontvangen

Wat een ontzettend fijne reactie van u. citaat: wat een reacties zeg, iedereen heeft wel zijn mening, ik moet sparen voor zoiets, en kan als ik iets koop niet even naar de winkel toe net als de meeste, als ze mij een belofte doen ga ik van uit dat ze zich daar aan houden, is nogal makkelijk om mijn geld achter te houden zonder daar iets voor terug te doen. dus aub houd u domme reacties voor u :(

waarom stelt u een vraag als u de reacties toch dom vindt? u kent kennelijk de stellingname niet dat als er nooit een fout wordt gemaakt er ook nooit iets geleerd wordt? en ook dat enig geduld, (naast enig begrip) een goede zaak is?
het lijkt mij vrij logisch dat men bij bcc eerst uitzoekt hoe een en ander zit.  wettelijk mag het 30 dagen zijn maar er is ook nog wetgeving over billijkheid en redelijkheid

de aan u gegeven verwijzingen naar klachtmogelijkheden zijn zeker niet dom! 

maar het is aan u om een advocaat in te schakelen, dat zal u dan meer kosten dan de kosten van de pc. m.i. niet slim.