Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 24-01-2019 11:17:13
Winkels & Webshops

Pakje verzenden met post nl, geen garantie dat het geleverd wordt

Als al gemeld: de afzender is verantwoordelijk voor deugdelijke verzendiung waaronder goede adressering en ook melden van het afzendadres.
om zeker te zijn dat een pakje of brief overkomt is er allereerst de mogelijkheid om bij het verzenden het verkrijgen van de goede ontvangst te bevestigen naast methodes van aantekeken en ook verzekeren.
maar dat is allemaal voor het conto van de afzender en niet van de postdienst/besteldienst.

afgezien daarvan, hoe kunt u bewijzen dat er een poststuk aan u is toegezonden met juiste adressering?
en dan ook nog dat kopen via marktplaats wel eens vaker enig risico heeft.

uw opmerking dat 'de bezorger vermeldde dat het adres onjuist was waardoor het werd teruggestuurd. helaas stond er geen afzender op het pakketje etc.' verbaast mij wel. hoe kan een bezorger stellen dat iets wordt teruggestuurd waar geen adres opstaat?
mogelijk is bedoeld dat het is terugeleverd aan het sorteercentrum want iets anders lijkt mij onlogisch.