Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 24-01-2019 17:27:11
Winkels & Webshops

Onbeschoft behandeld door stoffeerders kwantum

Die stoffeerders werken onder tijdsdruk en de ruimtes moeten leeg en schoon zijn. ze moeten direct aan de slag kunnen.
als jij dan de koelkast laat staan, kost dat weer extra tijd. en tijd is geld.
het waren er 2, 1 voor de keuken en 1 voor de slaapkamer, nu konden ze niet direct beginnen, omdat je de koelkast nog had staan.
het zal niet de eerste keer zijn geweest dat ze geen lege ruimtes aantroffen. 
je had de verwarming wel aan en de vloer gestofzuigd?
het is niet een vraag, het is een voorwaarde. de kamers leeg en de verwarming aan,
had je alles in orde gehad, dan was dit niet voorgevallen. dat wil nog niet zeggen dat de stoffeerders onfatsoenlijk hoeven te reageren.
hoe bedoel je bang voor de stoffeerder? even met een vriendelijk woord het misverstand uit de weg ruimen. koffie met koek klaar zetten en alles komt weer goed,