Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ri
Rietkeur - 27-01-2019 17:32:51
Winkels & Webshops

Keuken

Ik wil graag reageren op de antwoorden die ik heb gekregen, echter dit is nog best lastig.

wij hadden de keuken gekocht en een paar weken later kwamen wij de winkel in om de keuken te laten bestellen. wij kregen toen een grote mond daar lusten de honden geen brood van. wij hadden namelijk eerst een afspraak moeten maken om alles nog eens door te nemen en een inmeetafspraak te maken. wij waren hierdoor best overdonderd en wij gingen naar de klantenservice. echter omdat de keuken nog niet is geplaatst konden we ook niet bij de service terecht. dat moesten we maar oplossen met de desbetreffende winkel. vreemd, want je hebt juist met de winkel en probleem. je hebt geen recht op klantenservice maar je moet wel de keuken afnemen, en wat bleek dit was best een hoog bedrag. bijna 40% van het totale bedrag. dus wij voelden ons al behoorlijk in het nauw gedreven. je koopt een keuken en je moet 40% betalen als je er van af wilt. let wel: nog niet ingemeten, nog geen kastje gemaakt eigenlijk nog totaal niets gedaan aan onze keuken. maar ze praten wel over gedorven inkomsten!! 

dus ja dan maar even goed nadenken wat te doen. uiteindelijk toch een "gesprek"gehad, en daar moesten wij het mee doen. oke iedereen verdient een 2e kans dus klaar het is gebeurd dus we maken een nieuwe start. so far so good.

dus een afspraak gemaakt en een inmeetafspraak. 
tijdens het definitieve gesprek bleek dat het erg dure aanrechtblad wat wij wilden makkelijk stuk kon en dat de fabrikant daar geen garantie op gaf. dus dit overvalt je, er moet een ander blad uitgezocht worden, en ja we gaan voor een aanzienlijk goedkoper aanrechtblad. ook bleek tijdens dit gesprek dat we geen klepkasten hadden maar gewone kasten??? kijk de benaming is adacadabra dus dit hadden wij niet opgemerkt. maar goed de verkoper was de beroerdste niet wij hadden een goedkoper blad dus hij kon ons tegemoetkomen en de duurdere kasten werden besteld.  wij moeten dit maar geloven want nergens worden er bedragen achter geplaatst. er is ook meerdere malen gesproken over het feit dat wij een hoog wonen, maar ineens worden er extra kosten voor een verhuislift in rekening gebracht, maar ook daar kon de verkoper ons in tegemoet komen.

enfin wij geven ze een tweede kans dus we tekenen voor de keuken, immers kunnen wij er ook niet echt meer vanaf. (de prijs blijft hetzelfde wordt niets aan veranderd)! worden we gebeld dat de kastjes  per abuis door de verkoper van een verkeerde maat waren voorzien dus het werden kleinere kastjes.... maar de prijs blijft hetzelfde. in hetzelfde gesprek begint de verkoper over een halve carousel????? wij wilden een carousel gewoon een draaiende schijf waar de pannen op kunnen staan. wederom staat er kennelijk iets anders op de bestellijst. zegt de verkoper nog ja u wilde een carousel dus er zijn zoveel soorten tja, dat kunt u eigenlijk ook niet weten,  hetzelfde als een auto kopen daar heb je ook veel soorten en maten in???? ik raak geirriteerd want als ik een auto koop verwacht ik er een met vier wielen en niet een met drie!!!! de verkoper goochelt met cijfers en wij hebben dit maar te geloven. dus een nieuwe afspraak gemaakt want vanuit het hoofdkantoor moest er iets aan de kastjes verandert worden. dus ja wanneer kan de verkoper???? ja nu even niet geen tijd. dus maar weer een nieuwe afspraak gemaakt, tegen beter weten in. let wel er wordt van alles en nog wat aangepast maar de prijs blijft gelijk en echt het keukenblad wat wij eerst hadden was extreem duur. dus bij ons is het gevoel ontstaan dat zij ons het gevoel willen geven dat zij ons tegemoet komen echter tegelijkertijd ons toch belazeren. het vertrouwen is weg, dus echt wij houden ons hart vast want de keuken moet nu nog geplaatst worden en we hebben al heel veel problemen gehad, wat als de keuken niet naar behoren wordt geplaatst?? het vertrouwen is echt weg.