Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
peentjes - 29-01-2019 17:22:26
Voeding & Gezondheid

Hellofresh trap er niet in!

'hellofresh bestelt de producten ten behoeve van jouw hellofresh box(en) altijd uiterlijk twee dagen voorafgaand aan de aflevering. indien je de overeenkomst vóór de besteldag vóór 23.59 uur opzegt, ontvang je geen hellofresh box meer. de opzegging van de overeenkomst zal dan definitief in werking treden'

best een normale gang van zaken, ook bij een proefbox van hellofresh. het gaat er wel om hoe scherp u als klant bent.
op tv is nu ook een reclame van een grote onderbroekenfirma: 'probeer eenmalig gratis'. dat leek me wel leuk. totdat ik bij aanmelding ontdekte dat je eraan vast zit maar 'altijd kan opzeggen'. toen heb ik het proces gestopt.

bij elk abo is het belangrijk om ergens te kunnen lezen dat hat automatisch stopt. zo niet, dan loopt het door.

u heeft dus helemaal gelijk, maar ik vind er niks flauws aan. als kritische klant kan je alsnog een hoop gratis krijgen.. als je de moeite neemt om gelijk na je bestelling op te zeggen.