Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 30-01-2019 20:13:52
Geldzaken & Recht

Abn en de mobiele app

Inderdaad, bril opzetten en goed lezen. misschien de volgende keer hele woorden gebruiken.
heeft u de stappen van de bank gevolgd? moest de pas niet eerst geactiveerd worden? hoe weet u dat de pincode goed was? was er geen nieuwe pincode bij de nieuwe pas? wat gaf de bank aan toen u aangaf dat deze meteen ingeslikt is? of heeft u de pas zonder de juiste activatie in het buitenland gebruikt? 

beste vrienden daar ik na 20 d eindelijk mijn bankpas ontv had zat um vanm alweer in de geldautomaat dus da word weer een dag of 15 wachten dus dacht ik ga ik toch elke dag 50 euro overm via mobiel naar een bekende ? dat ging dus ook niet omdat ik alleen kon overm naar de rekeningen waar ik de laatste 18m gebruik van heb gemaakt. dus gaan we nog maar een dag of 15 zitten wachten. uiteraard werkt op alle rekening zetten ook niet omdat je daar nl je pas voor nodig hebt


gewoon bril opzetten en goed lezen .dan komt het waarschijnlijk ook goed met u.of gew niet reageren kost alleen tijd en energie

het forum hier heet vraag en beantwoord. geen idee hoe u het leest, maar een vraag is er niet te lezen.