Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 01-02-2019 18:24:43
Winkels & Webshops

Mag een webshop retouren weigeren bij foute levering?

Nee, een webshop mag dit niet weigeren. echter, om uw gelijk te halen zal u een jurist in de arm moeten nemen. dit soort zolderkamerhobbiesten houden zich niet aan de wet. 

u kunt natuurlijk wel bluffen en de verkoper kenbaar maken dat het herroepingsrecht wettelijk bepaald is. u hebt op tijd gereageerd en u hoeft dan alleen het artikel nog maar terug te sturen. geef aan dat u binnen het wettelijke termijn het geld terug wil hebben. mocht dat niet gebeuren kunt u dreigen met een incassoburo en deze zelfs inschakelen.
geef ze dat eens aan en hopelijk komt er een reactie.