Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 02-02-2019 11:10:20
Winkels & Webshops

Postnl beantwoord geen klachten

Waarom gaat een belg op vrijdag altijd door het raam zijn huis in? want het weekend staat voor de deur. dat is het enige dat ik mij kan bedenken aangezien u per toeval een levering ziet staan die voor uw deur staat.

maar, zoals al gemeld, u hebt een overeenkomst met een webwinkel. hoe deze de bezorging regelt is niet uw probleem. de afspraak is dat de verkopende partij bij u gaat bezorgen. als het hier in mis gaat moet u dus bij de verkoper gaan klagen. u bent geen klant van postnl, enkel ontvanger.

en een goed alternatief voor postnl? laat voorop staan dat er miljoenen pakjes goed gaan en het foutpercentage onder de 1% ligt. menig bedrijf is daar jaloers op. maar u kunt altijd een webwinkelier zoeken die met andere partijen werken. ook daar liggen de foutmarges laag. echter in absolute aantallen hoog. maar ja, 1% van 1.000.000 is nog altijd 10.000.