Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 02-02-2019 11:15:15
Winkels & Webshops

Postnl beantwoord geen klachten

Ook mijn reactie, in iets andere bewoordingen: dat u klaagt bij post nl over het feit dat een bezorger iets voor de deur zet is op zich niet incorrect. dat u een beloofde reactie niet ontvang tot op dit moment is geen goede zaak.
het is echter de verkoper/verzender die verantwoordelijk is voor een juiste verzending en dat is degene die dan post nl dient aan te spreken bij  bezorgproplemen.

als u iets niet ontvangt is het dus een kwestie van melden aan de verkoper/verzender en heeft u recht op geld terug resp. herzending. de verkoper kan niet bewijzen dat het wel zou zijn ontvangen. 

ps. ik ontvang met regelmaat pakketten via post nl zonder enig probleem. soms bij buren afgeleverd maar dan legt er wel een melding in de brievenbus.